ارانته فارکس
نوشته شده توسط : مریم

ارانته (Errante) در سال 2019 تأسیس شد و نام تجاری Errante Securities (سیشل) است که نام دامنه www.errante.com را مدیریت می‌کند و توسط اداره خدمات مالی (FSA) سیشل مجاز و تنظیم‌شده است و برنده جایزه بهترین فارکس تازه‌وارد 2020 از جوایز فارکس همان‌طور که در اینجا مشاهده می‌کنید.

ارانته فارکس

این کارگزار همچنین www.errante.eu را اداره می‌کند که نام تجاری Notely Trading Ltd است و توسط گروه اوراق بهادار و بورس قبرس (CySEC) مجاز و تنظیم می‌شود. بااین‌حال، این نهاد موضوع این بررسی نیست. همه وجوه مشتریان در حساب‌های جداگانه نزد بانک‌های دارای اعتبار بین‌المللی نگهداری می‌شوند و از موجودی منفی محافظت می‌کنند.

محصولات قابل معامله

ارانته فارکس به مشتریان بیش از 100 ابزار مالی در فارکس، CFD برای سهام، سهام، شاخص‌ها، انرژی‌ها، فلزات و کریپتوس (معاملات 24 ساعته و 7 روزه) را از طریق پلتفرم‌های معاملاتی مشهور جهانی MetaTrader 4 و MetaTrader 5 به مشتریان ارائه می‌دهد.

انواع حساب‌های ارانته فارکس

کاربران می‌توانند از بین 4 نوع حساب مختلف - Standard، Premium، VIP و Tailor Made انتخاب کنند. هر حساب دارای حداقل بودجه، هزینه‌های معاملات و دسترسی به ویژگی‌های اضافی مانند پشتیبانی شخصی مشتری، مطالب آموزشی پیشرفته، سرورهای خصوصی مجازی (VPS) و هزینه‌های بهتر سپرده‌گذاری و برداشت است.

ارانته فارکس همچنین به کاربران امکان دسترسی به مطالب آموزشی را می‌دهد که فیلم‌های مبتدی و پیشرفته را پوشش می‌دهد. بااین‌حال، مشتریان برای دسترسی به‌حساب دوم باید حداقل 300 یورو حساب مالی داشته باشند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند برای وبینارهای معاملاتی بصیرت، ثبت تقویم‌های اقتصادی و تجزیه‌وتحلیل بازار در مورد آخرین اخبار و روندها ثبت‌نام کنند. جوانب مثبت منفی: بیش از 100 بازار برای معامله تعداد زیادی از گزینه‌های پرداخت برای انتخاب ازجمله رمزنگاری. 0٪ هزینه سپرده و برداشت. می‌تواند بر روی پلتفرم محبوب MetaTrader 4 و MetaTrader 5 معامله کند. معاملات ارز دیجیتال 24 ساعته و 7 روزه

افتتاح حساب

ارانته فارکس 4 نوع حساب ارائه می‌دهد - استاندارد، حق بیمه، VIP و Tailor Made، و همچنین یک حساب نمایشی. هر حساب دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود است که در جدول زیر خلاصه‌شده است:

 

استاندارد

حق بیمه

VIP

Tailor Made

حداقل واریز

$50

$1,000

$5,000

$15,000

گسترش می‌یابد از

1.5 pips

1 pips

0.2 pips

0 pips

گروه

0

0

0

0

اهرم

500:1

500:1

500:1

500:1

ارز حساب

USD, EUR

USD, EUR

USD, EUR

USD, EUR

بدون مبادله

صورت درخواست

صورت درخواست

صورت درخواست

صورت درخواست

امکانات اضافی

وبینارهای رایگان

پشتیبانی مشتری شخصی

راه‌حل‌های رایگان

سفارشی VPS

حساب نمایشی

در سایت ارانته فارکس در زیر صفحه‌ای وجود دارد که منطقه پورتال مشتری را نشان می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند حساب‌های تجاری معاملاتی زنده و نمایشی را بازکرده و مدیریت کنند، دسترسی به بارگیری پلت فرم، تقویم اقتصادی، ماشین‌حساب معاملات، فیلم‌های آموزشی و موارد دیگر.

حساب اسلامی یا بدون سواپ

در ارانته فارکس یک حساب اسلامی - جایی که مبادله یک‌شبه دریافت نمی‌شود، فقط برای اهداف مذهبی باز می‌شود. بااین‌حال، ممکن است هزینه‌هایی برای حساب‌هایی با موقعیت معاملاتی اعمال شود که به مدت چند روز باز هستند. برای درخواست حساب بدون مبادله کاربران می‌توانند به‌سادگی وارد درگاه مشتری خود شوند و این درخواست را داشته باشند.

نحویه ثبت‌نام

باز کردن حساب در ارانته فارکس کار ساده‌ای است. کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام با استفاده از نام، ایمیل و شماره تماس خود، از صفحه اصلی وب‌سایت روی ثبت‌نام کلیک کنند. پس‌ازاین، از کاربران خواسته می‌شود که فرم ثبت‌نام را پرکرده و هویت و آدرس خود را با اسناد مربوطه که شامل صورت‌حساب‌های بانکی یا قبوض آب و برق حداکثر سه ماه و مدارک شناسایی مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی است، تأیید کنند. پس از تأیید، حساب می‌تواند تأمین مالی شود.

آیا برو کر ارانته معتبر است؟

ارانته فارکس موفق شده است توسط FSA و CySec رگوله شود. رگوله FSA یکی از رگوله‌های است که به نظر چندان از اعتبار بالایی برخوردار نیست. البته با کسب رگوله قبرس در شعبه اصلی می‌توان گفت این برو کر به‌طورکلی اعتبار مناسبی دارد هرچند به مشتریان ایرانی با رگوله متوسط FSA خدمات بدهد.

مزایا

ü      ارائه حساب‌های اسلامی در تمامی حساب‌های معاملاتی

ü      پشتیبانی از زبان فارسی در سایت، تلگرام و ایمیل

ü      قابلیت برداشت و واریز ریالی

معایب

ü      عدم سابقه طولانی در بازار معاملات فارکس

ü      نداشتن پشتیبانی 24 ساعته

کلام پایانی

ارانته یک کارگزاری تازه تأسیس است ولی مزایای بسیاری دارد ازآنجای که در ایران مشکلاتی هست ارانته فارکس به‌خوبی توانسته است به کار بران خدمات ارائه دهد و نیز با تنوع پرداخت ایرانیان می‌توانند راحت‌تر با این بروکر کار کنند، در صورت داشتن مشکل می‌توانند با پشتیبانی فارسی‌زبان این کارگزاری در ارتباط باشند.

 





:: برچسب‌ها: ارانته فارکس , ارانته , بروکر , فارکس ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: